torsdag 10. september 2009

Å, så deilig!

Å, så deilig å få skrive en blogg uten de begrensningene jeg tidligere har hatt. Mest sannsynlig har du vært innom Jonas på taket, når du nå har vært så heldig å rote deg bort på tekstfagbloggen min. Tidligere har jeg skrevet blogginnlegg på rim, og om du selv har forsøkt, så vet du kanskje hvor frustrerende det kan være å få fram budskapet når du må bruke rimende ord og korte linjer når du formulerer det.

Nå slipper jeg heldigvis det, nå som jeg har gitt meg selv mye friere tøyler i denne virkemiddelbloggen som jeg har opprettet på min fantastisk geniale medielærers kommando. Her vil jeg poste snasne medietekstfagrelevante blogginnlegg, og kanskje en og annen satirisk eller poetisk godbit.

Så jeg håper at iallefall de som interesserer seg for media (regner med det gjelder de fleste som besøker blogger som denne) kanskje titter innom fra tid til annen. Det er selvfølgelig også lov til å kommentere, hetse, hylle, kjefte og jatte med, så lenge du holder deg forholdsvis saklig og ikke bryter norsk lov.

Vi blogges! ;D

3 kommentarer:

  1. Snasne ting, godbiter og debatt - det lover godt, gitt.

    SvarSlett
  2. Da synes jeg du skal heve standaren på denne bloggen, og la alle ord begynne på bokstaven B.

    Blogges.

    SvarSlett
  3. Bloggen bør bare bringe b-ord blant brød?...

    SvarSlett